Termeni și conditii

Introducere

Alimentele de pe site-ul pizzaibiza.ro sunt produse și livrate de către restaurantele noastre prin intermediul societăților noastre: Pizza Ibiza Craiova de pe Str. Traian Lalescu Bl. H24 – HOT IBIZA DELIVERY SRL.

“Tu” înseamnă persoana care folosește site-ul Web pentru a comanda produsele furnizate de Restaurant, în conformitate cu acești Termeni de pe site.

Citiți cu atenție acești termeni și condiții înainte de a comanda, deoarece se vor aplica oricăror comenzi pe care le plasați.

Prin utilizarea și / sau vizitarea oricărui site sau a unei aplicații operate de Restaurant, sunteți de acord cu acești Termeni și condiții (“Termenii de utilizare”). Dacă nu sunteți de acord cu niciunul dintre acești termeni, atunci vă rugăm să nu utilizați site-urile web.

Restaurantul își rezervă dreptul, din când în când, cu sau fără a vă anunța, să schimbe acești Termeni de utilizare într-un mod unic și absolut discret. Versiunea cea mai recentă a acestor Termeni de utilizare poate fi revizuită accesând link-ul “Termeni de utilizare” situat în partea de jos a site-ului Pizza Ibiza (pizzaibiza.ro). Versiunea cea mai recentă a Termenilor de utilizare va înlocui toate versiunile anterioare. A utiliza site-ul web după schimbările făcute, înseamnă că sunteți de acord cu asemenea schimbări.

 

Negarea și limitarea răspunderii

Sunteți de acord că utilizarea site-ului va fi pe riscul dvs. În cea mai mare măsură permisă de lege, Restaurantul, ofițerii, directorii, angajații și agenții acestuia declină toate garanțiile, exprese sau implicite, în legătură cu site-ul și cu utilizarea acestuia. Restaurantul nu oferă garanții sau reprezentări cu privire la exactitatea sau caracterul complet al conținutului acestui site sau al conținutului oricăror site-uri web legate de site și nu își asumă nici-o datorie sau răspundere pentru niciunul dintre acestea:

  1. erori, greșeli sau inexactități ale conținutului;
  2. vătămări corporale sau pagube materiale, de orice natură, rezultate din accesarea și utilizarea site-ului nostru;
  3. orice acces neautorizat la serverele noastre securizate și / sau orice alte informații personale și / sau informații financiare stocate pe acestea;
  4. orice întrerupere sau încetare a transmiterii către sau de pe site-ul (urile) nostru;
  5. orice dificultăți, viruși, cai troieni sau altele asemenea care pot fi transmise către sau prin intermediul site-ului nostru de către orice parte/ sau (V) orice erori sau omisiuni în orice conținut sau pentru orice pierdere sau deteriorare de orice fel ca urmare a utilizării oricăror conținuturi postate, trimise prin e-mail, transmise sau puse la dispoziție în alt mod prin intermediul site-ului web.

Restaurantul nu justifică, aprobă, garantează sau își asumă răspunderea pentru orice produs sau serviciu anunțat sau oferit de către o parte prin intermediul Website-ului sau al oricărui site hyperlink sau prezentat în orice banner sau altă publicitate, iar Restaurantul nu va fi parte la sau în orice fel să fie responsabil pentru monitorizarea oricărei tranzacții între dvs. și furnizorii de produse sau servicii terțe. Ca și în cazul achiziționării unui produs sau a unui serviciu prin orice mediu sau în orice împrejurare, ar trebui să utilizați cea mai bună judecată și să fiți atenți atunci când este cazul.

Sunteți de acord să apărați, să asigurați și să păstrați inofensiv Restaurantul, companiile sale mamă, ofițerii afiliați, directorii, angajații și agenții, din partea și împotriva oricăror revendicări, daune, obligații, pierderi, datorii, costuri sau datorii și cheltuieli (incluzând dar a nu se limita la ordinele avocaților), care rezultă din:

  1. utilizarea și accesul la site-urile Web;
  2. încălcarea oricărui termen al acestor Termeni de utilizare;
  3. încălcarea dreptului terților, inclusiv, fără limitare, drepturi de autor, proprietate sau drept de confidențialitate; sau (IV) orice afirmație conform căreia unul dintre drepturile dvs. de utilizator a cauzat daune unei părți. Această obligație de apărare și de despăgubire va supraviețui acestor Termeni de utilizare și utilizării de către dvs. a site-urilor Web.

 

Proprietate intelectuală

Puteți stoca, imprima și afișa conținutul furnizat exclusiv pentru uz personal. Nu aveți dreptul să publicați, să manipulați, să distribuiți sau să reproduceți în alt mod, în orice format, conținutul sau copiile conținutului furnizat sau care apare pe acest site și nici să utilizați astfel de conținut în legătură cu orice afacere sau întreprindere comercială. Toate drepturile de autor, mărcile comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală pe site și conținutul său (inclusiv, fără limitare, designul site-ului, textul, grafica, logo-urile, pictogramele, imaginile și toate software-urile, bazele de date și codul sursă conectat la site) sunt deținute sau licențiate pentru noi sau pentru Restaurant.

 

Plasarea comenzii

După ce ne trimiteți o comandă, vă vom trimite o confirmare prin e-mail cu detalii despre comandă. De asemenea, vă vom contacta telefonic pentru confrimare. În cazul în care observați că orice informație despre confirmarea comenzii nu este cea așteptată, puteți să ne contactați sau să anulați imediat comanda. Pentru detalii despre cum să anulați o comandă, vă rugăm să consultați Anularea de mai jos.

Asigurați-vă că adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care îl furnizați este corect și căsuța dvs. poștală este în stare bună de funcționare, deoarece toată corespondența privind comanda dvs. este trimisă la această adresă.

Informațiile personale incorecte pot duce la probleme sau la întârzieri în livrare, prin urmare, asigurați-vă că ați introdus adresa corectă, adresa de e-mail și numărul de telefon de contact atunci când comandați.

Ne rezervăm dreptul de a refuza serviciul fără notificare în cazurile în care Serviciul de Livrare, la sosirea adresei respective, nu este în măsură să finalizeze transferul Bunurilor din cauza circumstanțelor pentru care Clientul este responsabil (Clientul nu răspunde la telefon timp de 10 minute sau nu răspunde la sonerie etc.). În termen de 5 minute de la primirea Bunurilor, clientul poate verifica dacă articolele primite și cantitățile lor corespund conținutului comenzii Clientului și dacă oricare din Bunurile livrate prezintă defecte vizibile.

 

Plată

Prețurile produselor sunt specificate pe site.

Pentru comenziile intre 00:00 – 08:00 AM se aplica un tarif suplimentar de 9 lei la totalul comenzii.

Acceptăm următoarele forme de plată:

  • Cash
  • Carduri de credit / de debit: Visa și Mastercard sunt acceptate; (Se va specifica telefonic sau în secțiunea Note comandă din formularul de comandă)
  • Carduri de debit. (Se va specifica telefonic sau în secțiunea Note comandă din formularul de comandă)

 

Legislația și jurisdicția

Acești termeni și condiții vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legile României. Fiecare parte este de acord în mod irevocabil să se supună jurisdicției neexclusive a instanțelor din Romania cu privire la orice revendicare sau problemă care decurge din sau în legătură cu acești termeni și condiții. Toate contractele se interpretează în limba romană.

 

Contactează-ne

Dacă aveți întrebări despre produsele sau serviciile Pizza Ibiza, este recomandat să ne contactați:

Adresa: Str. Traian Lalescu, nr. 11 Bl. H24 Parter - Craiova

Telefon: 0251.315.701

E-mail: pizzaibiza@gmail.com

 

 

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE ȘI POLITICA COOKIE

Confidențialitatea dvs. este importantă pentru noi.

Termenii acestei Politici de confidențialitate și Politica de Cookie se aplică tuturor utilizatorilor site-ului nostru.

Acest site web este deținut și operat de SC HOT IBIZA DELIVERY SRL.

Pizza Ibiza se angajează să vă protejeze confidențialitatea ca o afacere independentă și este responsabilă de funcționarea propriilor pizzerii.

Acest lucru înseamnă că și restaurantul Pizza Ibiza este, de asemenea, responsabil pentru asigurarea conformității proprii cu protecția datelor și alte legi. Politica de confidențialitate pentru restaurantul Pizza Ibiza poate fi găsită aici.

 

Ce informații personale colectăm de la utilizatorii noștri?

Informațiile personale înseamnă informații care, singure sau în combinație cu alte informații, permit identificarea unei persoane.

 

Vom colecta informații personale despre dvs. pe care le oferiți în mod voluntar:

  • adresa dvs. completă de livrare, inclusiv orașul, codul poștal, numerele de telefon, astfel încât să vă putem contacta și să livrăm orice comandă;
  • informațiile pe care ni le furnizați, care raportează o problemă cu oricare dintre site-urile web și orice alte detalii solicitate de dvs. pentru a ne ajuta să rezolvăm astfel de probleme;
  • adresă, numărul de telefon, adresa de e-mail, detaliile comenzii, preferințele dvs. de marketing, sunt stocate pentru scopuri legitime de afaceri, de exemplu, pentru a vă asigura că obțineți informațiile pe care le doriți de la noi în modul dorit; să vă informăm despre noi, produse și servicii și să vă trimitem comunicări de marketing și oferte pentru a le utiliza în magazine sau pe site-ul nostru. De asemenea, vă putem trimite sondaje pentru a ne ajuta să îmbunătățim modul în care vă deservim;
  • utilizarea de către dvs. a site-ului și a informațiilor despre dvs. din orice mesaje pe care le postați pe site sau când ne contactați sau ne oferiți feedback, inclusiv prin e-mail, telefon orice alte informații pe care ni le-ați putea oferi voluntar.

Pentru a face o comandă, puteți să creați un cont, ce va pastra mai multe detalii, inclusiv parola și preferințele contului, pentru a păstra contul securizat și pentru a ne permite să vă oferim serviciile pe care le doriți în modul pe care îl doriți.

Pentru persoanele care s-au înregistrat pe site-ul nostru, vă vom solicita consimțământul de a procesa datele înainte de a vă trimite oferte de marketing.

Nu salvăm informațiile de plată, cum ar fi informațiile despre cardul de credit sau de debit.

De asemenea, colectăm informații tehnice despre:

  • Servicii Metadate. Atunci când un utilizator autorizat interacționează cu serviciile, se generează metadate care oferă un context suplimentar privind modul în care funcționează utilizatorii autorizați. De exemplu, controlorul de date înregistrează detaliile comenzii și informațiile de conectare pentru a sprijini clientul în eventualitatea unor probleme.
  • Datele din jurnal. Ca și în cazul majorității site-urilor web și al serviciilor tehnologice livrate pe Internet, serverele noastre colectează automat informații atunci când accesați sau utilizați site-urile Web sau serviciile noastre și sunt înregistrate în fișierele jurnal. Aceste date din jurnal pot include adresa IP (Internet Protocol), adresa paginii web vizitate înainte și după utilizarea Website-ului sau a serviciilor, tipul și setările browser-ului, data și ora la care au fost utilizate serviciile, informații despre configurația și plugin-urile browser-ului, preferințele de limbă și datele cookie. De asemenea, datele din jurnal pot include funcții pe care le utilizați pe site-urile Web sau Servicii, orice actualizări și achiziții prin intermediul site-urilor sau serviciilor noastre.
  • Informații despre dispozitiv. Controlorul de date colectează informații despre dispozitivele care accesează serviciile, inclusiv tipul de dispozitiv, sistemul de operare utilizat, setările dispozitivului, codurile de aplicație, identificatorii de dispozitiv unic și datele de impact. Dacă colectăm unele sau toate aceste “Alte informații”, depinde adesea de tipul de dispozitiv utilizat și de setările acestuia.

 

Cum folosim informațiile pe care le colectăm?

Controlorul de date va prelucra numai datele colectate despre utilizator dacă există un motiv pentru a face acest lucru și dacă acest motiv este permis de legislația privind protecția datelor.

Controlorul de date va avea o bază legală pentru prelucrarea informațiilor utilizatorului.

Dacă trebuie să procesăm informațiile dvs. pentru a vă furniza serviciul pe care l-ați solicitat sau pentru a încheia un contract, îl vom folosi în următoarele scopuri:

  • pentru a ne permite să vă oferim acces la părțile relevante ale site-ului;
  • pentru vânzarea bunurilor pe care le-ați solicitat;
  • pentru a vă cu privire la serviciile noastre, în cazul în care acest lucru este necesar, cum ar fi rezolvarea problemelor pe care le-ați putea avea cu comanda dvs. de a răspunde și / sau de a vă ocupa de solicitarea sau cererea dvs.;
  • să efectueze verificări asupra detaliilor pe care ni le furnizați, după caz, pentru a vă ajuta cu programele de prevenire a fraudei.

 

De asemenea, procesăm datele dvs. în cazul în care avem un motiv justificat pentru acest lucru:

  • data viitoare când utilizați serviciul nostru online de comandă, vă vom solicita informațiile din baza noastră de date pentru a vă face mai rapidă și mai ușoară procesarea comenzii dvs. să vă administrăm contul de site-uri web, dacă v-ați înregistrat la noi;
  • pentru a ne îmbunătăți produsele și serviciile, inclusiv prin studiul clienților;
  • să administrăm site-ul web pentru păstrarea înregistrărilor interne, dezvoltarea afacerilor și cercetarea (inclusiv anonimizarea informațiilor dvs. personale pentru viitoarea analiza statistică).
  • să respecte obligațiile legale, de reglementare și alte bune guvernări (inclusiv în legătură cu o hotărâre judecătorească, o anchetă guvernamentală sau când legea cere altceva);
  • urmărim preferințele alimentare și opțiunile restaurantului și analizăm aceste informații pentru a vă trimite anunțuri speciale, oferte și anunțuri referitoare la alimente și restaurant care par să corespundă preferințelor dvs.;
  • vă contactăm cu privire la nivelul dvs. de satisfacție cu produsele și serviciile noastre, să verificăm comenzile incomplete, să remediem problemele sau întârzierile cu privire la comanda dvs. sau să vă comunicăm tranzacțiile efectuate de noi către dvs. pentru a agrega informații despre modul în care este utilizat serviciul nostru online de comandă (fără o identificare specifică pentru un anumit utilizator) pentru a putea îmbunătăți serviciile noastre și a le face mai receptive la preferințele clienților noștri;
  • pentru a trimite din când în când un e-mail non-promoțional tuturor utilizatorilor înregistrați ai serviciului nostru online de comandă, în scopul colectării și dispersării datelor pentru a oferi servicii mai bune clienților noștri. Cu excepția furnizării informațiilor suplimentare necesare pentru a finaliza o tranzacție inițiată de un utilizator înregistrat, utilizatorii înregistrați nu vor fi obligați să reia sau să răspundă la întrebări în e-mailul non-promoțional menționat. E-mailul non-promoțional poate include, dar nu se limitează la studii, notificări de întreținere, actualizări de sistem și confirmări sau alte notificări în legătură cu finalizarea unei tranzacții inițiate de un utilizator înregistrat;
  • pentru a vă arăta restaurante care se află în zona dvs. sau pentru a ne asigura că vedeți publicitatea cea mai relevantă pentru dvs., pe baza unor caracteristici determinate de noi.

Când avem consimțământul dvs., vom analiza, de asemenea, datele despre utilizarea serviciilor dvs. din datele dvs. de locație pentru a crea profiluri referitoare la dvs. și pentru dvs. Acest lucru înseamnă că putem face anumite presupuneri despre ceea ce vă interesează și de a folosi acest lucru, de exemplu, pentru a vă trimite mai multe comunicări de marketing personalizate, pentru a vă prezenta restaurante pe care le considerăm preferate sau pentru a vă informa despre oferte speciale sau produsele despre care credem că vă interesează. Această activitate este denumită profilare. Aveți anumite drepturi în legătură cu acest tip de procesare. În orice moment ne puteți informa prin intermediul contactelor pentru a vă retrage consimțământul.

De asemenea, putem procesa informațiile dvs. personale pentru a respecta orice obligație legală sau cerință de reglementare la care suntem supuși.

 

Cât timp îmi veți păstra datele?

Vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar pentru a ne îndeplini scopurile stabilite mai sus. În orice moment, puteți să ne întrebați prin contacte să ștergem toate informațiile dvs. personale.

 

Cum stocăm informațiile pe care le colectăm?

Utilizăm servere specializate, cu spatiu de stocare achizitionat de al funizori autorizati, pentru a stoca informațiile pe care ni le furnizați și pentru informațiile pe care le colectăm în mod electronic. Accesul la aceste servere de computere este controlat de firewall-uri și gateway-uri de securitate. Nu vă transferăm informațiile personale în afara Spațiului Economic European.

 

Puteți controla care informații despre dvs. sunt folosite?

De asemenea, puteți limita direct comunicările noastre, vă rugăm să ne anunțați prin intermediul contactelor noastre.

 

Puteți accesa informațiile dvs.?

La solicitarea dvs., vă vom oferi acces la noutăți și informațiile dvs. unice legate de contul dvs. din contactele pe care le menținem în legătură cu dvs. În solicitarea dvs., vă rugăm să ne furnizați prin intermediul contactelor informațiile dvs. actuale de contact specifice, astfel încât să putem verifica cu precizie înregistrările noastre.

 

Cum sunt protejate informațiile mele?

Informațiile dvs. sunt protejate prin parolă. Pentru a păstra această protecție, vă avertizăm să nu furnizați parola nimănui. Nu oferiți parola nimănui. Vă recomandăm să vă închideți fereastra browser-ului atunci când sesiunea dvs. este finalizată, dacă împărțiți computerul cu alte persoane. Deconectarea vă va proteja informațiile dacă împărțiți computerul cu altcineva sau dacă folosiți un computer într-un loc public, cum ar fi o bibliotecă.

 

Cu cine împărtășește controlorul de date informațiile mele?

Din când în când pentru a realiza unele dintre lucrurile pe care le-am prezentat mai sus, este posibil ca controlorul de date să vă împărtășească informațiile dvs. personale pe care le colectează cu alte părți alese cu atenție. Acestea pot include:

  • Furnizori de plăți (inclusiv furnizori de plăți online și furnizori de detectare a fraudei): în scopul furnizării de servicii către noi, de exemplu atunci când procesează informații, precum plățile prin carduri de credit, pentru a oferii servicii de asistență sau efectuarea controalelor de fraudă.
  • Furnizori de servicii IT (inclusiv furnizori cloud): în scopul stocării și analizei datelor;
  • Restaurantul Pizza Ibiza: pot să-ți îndeplinească comanda, să rezolve problemele sau să-și îmbunătățească serviciile;
  • Mijloace de livrare: pentru a vă putea livra comanda;
  • Parteneri de asistență pentru clienți: cine ne va ajuta să rezolvăm problemele pe care le aveți cu serviciile noastre;
  • Parteneri de marketing și publicitate: pentru a ne asigura că vedeți publicitatea care este mai relevantă pentru dvs. și pentru a vă trimite prin e-mail promoții în numele nostru.
  • Agenții: care ne ajută să respectăm obligațiile legale, de reglementare sau să efectuăm verificări de fond în scopul procesării plăților sau al oricăror cereri făcute de dvs. (cum ar fi agențiile de referință pentru credite, agențiile de compensare a cărților de credit și agențiile de prevenire și detectare a fraudei);
  • Analiști de date și companii de cercetare: care ne ajută să dăm o perspectivă asupra modului în care vă putem servi mai bine pe dvs. și pe toți clienții noștri și le putem cere acestor companii să vă contacteze direct pentru opiniile dvs. cu privire la produsele și serviciile noastre.

În toate cazurile, încheiem acorduri scrise cu astfel de companii terțe care le obligă să aplice măsuri de protecție pentru a vă proteja informațiile personale. Informațiile dvs. personale vor fi puse la dispoziție în scopurile menționate mai sus (sau vă vor fi notificate din când în când în alt mod) pe baza “necesității de a ști” și numai pentru personalul corporativ responsabil, care trebuie să cunoască în mod corespunzător aceste detalii pentru a efectua funcțiile noastre. Nu li se permite să utilizeze informațiile dvs. în scopuri proprii.

 

Confidențialitatea copiilor

Avem mare grijă să protejăm intimitatea tuturor clienților noștri și suntem deosebit de atenți în legătură cu orice comunicare cu copiii. Este important pentru noi ca copiii să se poată bucura de site-urile și aplicațiile noastre în mod responsabil.

Vom cere ca utilizatorii care doresc să trimită informațiile personale să aibă vârsta de 18 ani sau mai mult sau ca minorii să obțină permisiunea părinților sau a tutorilor legali înainte de a trimite astfel de informații.

Încurajăm părinții să monitorizeze în mod regulat și să supravegheze activitățile online ale copiilor, de exemplu, prin adoptarea unor instrumente de control parental. Dacă sunteți părinte și aveți îngrijorări cu privire la colectarea sau folosirea informațiilor personale ale copilului dvs., vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.

Comandarea online, înregistrarea clienților pentru comenzi online și paginile de feedback ale clienților de pe site-ul Web sunt direcționate spre și concepute pentru a fi utilizate de persoane cu vârsta de cel puțin 18 ani. Nu stabilim și nu păstrăm înregistrări pentru niciun copil despre care știm că este sub 18 ani. Nu solicităm sau colectăm cu bună știință informații de identificare personală de la copii sub vârsta de 18 ani. Dacă descoperim că am primit informații de identificare personală de la o persoană care indică faptul că este sau despre care altfel avem motive să credem că este la vârsta de 16 ani, vom șterge aceste informații din sistemele noastre.

 

Drepturile tale

Dvs., persoana vizată, aveți următoarele drepturi. Dacă doriți să exercitați oricare dintre aceste drepturi, vă rugăm să ne contactați folosind datele de contact.

  • Dreptul de acces. Aveți dreptul să obțineți accesul la informațiile dvs. (dacă îl procesăm).
  • Dreptul la rectificare. Aveți dreptul să corectați informațiile dvs. dacă acestea sunt inexacte sau incomplete.
  • Dreptul de ștergere. Acesta este, de asemenea, cunoscut ca “dreptul de a fi uitat” și, în termeni simpli, vă permite să solicitați ștergerea sau eliminarea anumitor informații pe care le deținem despre dumneavoastră.
  • Dreptul de a restricționa procesarea. Aveți drepturi de a “bloca” sau de a “reprima” utilizarea în continuare a informațiilor dvs.
  • Dreptul la portabilitatea datelor. Aveți dreptul să obțineți informațiile dvs. personale într-un format accesibil și transferabil, astfel încât să îl puteți reutiliza în scopuri proprii pentru diferiți furnizori de servicii. Acesta nu este un drept general și există excepții.
  • Dreptul de a retrage consimțământul. Dacă v-ați dat consimțământul dvs. cu privire la orice acțiune cu privire la informațiile dvs., aveți dreptul să retrageți acest consimțământ în orice moment. Retragerea consimțământului nu va face însă ilegal utilizarea de către dvs. a informațiilor dvs. în timp ce consimțământul a fost evident.
  • Dreptul de a se opune prelucrării. Aveți dreptul să vă opuneți anumitor tipuri de procesare, inclusiv prelucrarea pentru marketing direct și profilare.

 

Contactează-ne

Vrem să vă bucurați de utilizarea site-ului www.pizzaibiza.ro. Vă rugăm să ne contactați cu orice întrebări sau comentarii.

Puteți să renunțați oricând la mesaje prin accesarea contului dvs. online sau prin contactarea noastră. În toate problemele menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați la:

Adresa: Str. Traian Lalescu nr.11 Bl. H24, Parter - Craiova

Telefon: 0251.315.701

E-mail: pizzaibiza@gmail.com